Bestyrelsen

Ved akutte tilfælde med fare for skade på ejendommen skal viceværten kontaktes. Se kontaktinfo under fanen "Vicevært / Håndværkere".

 

Undlad venligst at kontakte bestyrelsens medlemmer på deres private telefon, med mindre dette er specifikt aftalt - dette er også gældende for firmaer der ønsker at sælge produkter eller service til foreningen.


Bestyrelsen består af en række beboere der bliver (gen)valgt ved den årlige generalforsamling. Medlemmerne af bestyrelsen mødes en gang månedligt for at drøfte aktuelle sager og træffe beslutninger for foreningens fremtidige aktiviter.

Al arbejde i bestyrelsen er frivilligt, hvilket også betyder, at bestyrelsen ikke kan stå til rådighed 24 timer i døgnet. Du skal dog være velkommen til at kontakte os, hvis du har nogle spørgsmål eller har behov for vores hjælp. Du kan forvente at vi svarer inden for maks 2-3 dage under normale omstændigheder.

Vi fortrækker at du kontakter selve bestyrelsen og ikke et enkelt medlem. Det vil også være med til at sikre, at du får hurtigere svar. Inden du kontakter bestyrelsen bedes du overveje, om du med fordel kunne rette henvendelse til enten viceværten eller vores administrator.

Viceværten kontaktes, hvis der er akut fare for skade på ejendommen, eller hvis det drejer sig om mindre vedligeholdelse på ejendommen. Eksempler på ting som viceværten tager sig af kunne være: Udskiftning af en pære på fællesarealer, udskiftning af navneskilt på dørtelefon, problemer med dør ind til en opgang eller med porten. Se mere under fanen "Vicevært / Håndværkere".

Vest Administration A/S kontaktes, hvis din henvendelse eksempelvis drejer sig om  fælleslån eller fællesudgifter. Se mere under fanen "Vest Administration A/S".

 

Bestyrelsen kan kontaktes på bestyrelsen@bispeengen.dk

Regninger og lignende skal sendes til foreningen via vores administrator, men post der er henvendt til bestyrelsen og ikke haster ifht. besvarelse kan sendes på:

 

E/F Bispeengen
Munkensvej 4, kld
2000 Frederiksberg

 

Medlemmer af bestyrelsen: